Wednesday, October 7, 2009

JSU PERCUBAAN SMK NARINANG 2009

Saya hanya tersenyum apabila ada pelajar Tingkatan 5 yang bertanya apa soalan yang akan keluar dalam Peperiksan Percubaan SPM pada minggu yang akan datang. Kalau saya sekarang langsung mengatakan tajuk atau soalan, sudah tentu pelajar tidak akan bersedia..malah banyak bergantung kepada saya kelak..Oleh itu, saya mengatakan kepada pelajar supaya rajin-rajinlah mengakses blog saya..mudah-mudahan melalui blog ini dapat memberikan sedikit gambaran tema yang akan disoal dalam peperiksaan kelak.

Bahagian A
Tema:
Perpaduan kaum
Warisan bangsa dan negara
Kegiatan ko-kurikulum

Bahagian B
Tema:
1. Pengalaman peribadi
2. Ibu bapa
3. Kempen Belilah Barangan Buatan Malaysia
4.Ekonomi global
5.KOMSAS

Semoga klu ini membantu semua pelajar SMK.Narinang untuk suskes dalam peperiksaan nanti..

No comments:

Post a Comment